KAKŠNO STOPALO IMATE?

 

Pronacija (nagibanje stopala navznoter). Teža se prenaša po notranjem delu stopala, pronacija pa je najpogosteje posledica ploskega stopala. Čevlji za pronatorje morajo nuditi dodatno oporo stopalu na notranjem delu, zato imajo navadno okrepljen notranji rob podplata in predel stopalnega loka. HOKA ONE ONE je znana po revolucionarnem pristopu k teku in se je neposredno spoprijela s stabilnostjo s tehnologijo J-Frame™, zasnovano na aktivnem okvirju, ki krepi in vodi stopalo, zagotavlja oporo in zaščito brez uporabe togih in neprizanesljivih materialov. Pri Hoki temu rečemo dinamična stabilnost in verjamemo, da smo prihodnost na področju stabilnosti.

Supinacija (nagibanje stopala navzven). Teža se prenaša po zunanji strani stopala, kar pomeni slabše blaženje ob udarcu stopala ob tla. Čevlji za supinatorje navadno nimajo dodatne ojačitve na notranji strani in nudijo nekoliko večje blaženje. Tako med tekom pri doskoku stopala ne absorbirajo udarca ob tla, ampak le-tega prevzamejo noge. Za supinatorje so primerni mehkejši tekaški copati z nevtralnim blaženjem, ki spodbujajo pronacijo.

Nevtralno stopalo. Če imate normalno oziroma nevtralno pronacijo, lahko izberete skorajda katerekoli tekaške copate, najbolj pa vam ustrezajo copati s poudarjeno stabilnostjo, ki nudijo zmerno podporo loku.

 

Kako najlažje ugotovimo, kakšen tip stopala imamo? Z mokro nogo stopimo na tla in pogledamo odtis stopala.