DOSTAVA IN VRAČILO BLAGA


Dostava in vračilo blaga


Naročeno blago, ki je na zalogi, vam bomo dostavili najkasneje v petih delovnih dneh po naročilu.

Če naročenega izdelka ni na zalogi, oz. je za izdelek čakalna vrsta, vas bomo o predvidenem roku dostave predhodno obvestili po e-pošti ali telefonu.

V primeru naročila blaga z različnimi roki dobave in podobnih primerih vam bomo dostavili več pošiljk ali vas o tem obvestili po telefonu. Stroški dostave zaradi tega ne bodo višji.



Brezplačna dostava


Brezplačna dostava ne velja za hitre pošiljke oz. hitro dostavo, če le-to zahteva naročnik.



Dostava po pošti


Če ste pri naročilu izbrali možnost "Dostava po pošti", vam bomo naročeno blago dostavili prek Pošte Slovenije.

Dostavo blaga, za katero ni predvidena brezplačna dostava ali ni v teh pogojih navedena druga cena dostave, bomo zaračunali glede na težo po ceniku Pošte Slovenije.

Dostavo izven Slovenije bomo zaračunali posebej po ceniku Pošte Slovenije.

Če kot plačilno možnost izberete plačilo po povzetju preko Pošte Slovenije, je potrebno k znesku odkupnine prišteti še provizijo za odkupnino v znesku, ki jo za tovrstne storitve obračuna Pošta Slovenije po svojem ceniku.



Osebni prevzem


Naročene izdelke lahko, če pri naročilu označite to možnost, prevzamete tudi osebno v outlet trgovini - Logos Trend d.o.o., Brodišče 15, 1234 TRZIN - Lokacija. Delovni čas je od ponedeljka do petka med deseto in sedemnajsto uro.

Izdelke lahko, po predhodnem dogovoru, prevzamete kadarkoli vam to ustreza.

Izdelke morate prevzeti najkasneje v petih delovnih dneh, oz. po dogovoru z osebjem podjetja Logos Trend d.o.o.



Pravica do odstopa od pogodbe oz. nakupa in vračila blaga


Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči (na kontaktni e-naslov info@hokaoneone.si, po faksu ali, po navadni pošti), da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.

Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga (morebitni stroški poštnine).

Prejeto blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa). Vrnjeno blago mora biti nerabljeno, nepoškodovano in v originalni embalaži.

Blago je potrebno v primerni embalaži poslati na naslov: Logos Trend d.o.o., Brodišče 15, 1236 Trzin ali osebno dostaviti na naslov: Logos Trend d.o.o., Brodišče 15, 1236 Trzin, med delovnim časom (od ponedeljka do petka med 8.00 in 17.00 uro).

Priložena mora biti kopija računa in v celoti izpolnjen obrazec za vračilo blaga, ki ga prejmete v pošiljki z dostavljenim blagom.

Ponudnik vrne celotno kupnino, brez stroškov morebitne poštnine vračanja, najkasneje v roku 30 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).

Vračila zneskov vplačil vršimo na TRR kupca. Vračilo zneskov vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 30 dni po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe.

Ponudnik ni dolžan sprejeti pošiljk z odkupnino ali pošiljk, ki ne ustrezajo ponudnikovim splošnim pogojem poslovanja, objavljenim na www.hokaoneone.si.

Vrnitev prejetega blaga podjetju, v roku za odstop od pogodbe (14 dni) brez posebnega sporočila o odstopu, se prav tako šteje za odstop od pogodbe (nakupa).



Reklamacije


Če ste prejeli neustrezno število naročenih izdelkov, oz. izdelke, ki ne ustrezajo vašemu naročilu, nas nemudoma pokličite oz. nam pošljite e-pošto na naslov info@hokaoneone.si, oz. kako drugače stopite v kontakt z nami.

Če je prišlo do poškodbe blaga med dostavo, se obrnite na enoto pošte oz. dostavno službo, ki vam je blago dostavila, istočasno pa o tem obvestite tudi nas.

Kontaktni podatki vključno z navodili za izvedbo postopka reklamacije so navedeni na dokumentaciji, ki jo prejmete ob prevzemu blaga.

Priporočamo, da naslednja navodila upoštevate tudi v primeru lastnega prevzema pri nas. Izjema so skrite napake in poškodbe, za katere se ugotovi, da niso posledica transporta.

Prejeto blago preglejte takoj in ob prisotnosti dostavljavca. Vse kasnejše reklamacije poškodb blaga prevozniki upoštevajo le izjemoma in jih v njihovem imenu tudi naše podjetje ne more rešiti.

Morebitne poškodbe vnesite v Zapisnik o poškodovani pošiljki, ki vam ga je poštni uslužbenec dolžan podpisati.

Še posebej bodite pozorni na blago, ki ima nalepko STEKLO, LOMLJIVO ali kaj podobnega.

Kakršnokoli žvenketanje pri manipuliranju je verjetno znak za razbito vsebino, kar seveda obravnavamo kot poškodbo pri dostavi.

Zaželeno je, da je morebitna poškodba zabeležena s fotoaparatom.